Oldal kiválasztása

Vállalkozói tanácsadás: ne haragudj az ígérgető ismerősökre

Inkább koncentrálj a piacra és a marketingre!
Ha vállalkozó vagy és valamilyen szolgáltatást / terméket árulsz, akkor Te is találkoztál már azzal a jelenséggel, hogy minden második ismerősöd megígérte – főleg a vállalkozás elején – hogy biztosan fog vásárolni tőled.
Lelkesítettek. Bárotítottak. “Ez jó! Mi is jövünk!”
Aztán elkezdted a bizniszt és azt vetted észre, hogy nem állnak sorban az ígérgetők, hogy költsék a pénzüket Nálad.
Egyet el kell, hogy áruljak: ez MINDENKINÉL így van.

Célközönség stratégia

 

Inkább koncentrálj a hirdetéseidre, a stratégiádra és kezeld az ígérgető ismerősöket is ismeretlen célközönségként. Ha így teszel, akkor azt fogod észrevenni, hogy az ígéretek egy része megvalósul.
Ugyanis az Ismerőseid is nyomkodják a telefont, interneteznek, utaznak, látnak, járnak-kelnek és ha nem vagy ott a “fejükben” folyton, akkor pontosan, hogy a jobban hirdető konkurenciánál fogják hagyni a keresetüket. Nem azért, mert nem kedvelnek Téged vagy irigyek lennének vagy bármi egyéb. Csak azért, mert ők is emberek.
Hirdess!